به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام نعمت اله خدامی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:انتخابات هم حق است و هم وظیفه ، لذا همه باید با همدلی و وحدت برای حضور حداکثری مردم و ناامیدی دشمن در این خصوص تلاش کنیم.
وی با اشاره به تلاش دشمن در کم رنگ کردن مشارکت مردم افزود:دشمن با ابزار خود سعی می کند با ایجاد یاس در مردم ، حضور آنها را در پای صندوق ها کمتر کند.
وی تاکید کرد:مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی هستند که با حضور همیشگی در صحنه توطئه های دشمنان را به خودشان بازمی گردانند.
امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری با اشاره به تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت:داوطلبان در تبلیغاتشان به مردم قول بدهند تا برای پیشرفت کشور و توسعه اقتصادی همت کنند.
وی افزود:باید مسئولان نگاهشان به مردم و داخل کشور باشد و برای باز کردن گره ها نباید به بیرون از مرزها امید داشت.
حجت الاسلام خدامی دشمنی با ارزش های اسلامی را هدف مشترک دشمنان دانست و گفت:تفاوتی بین تیم های اداره کننده آمریکا نیست و همه در دشمنی با ملت ها مشترک هستند.
وی با تشریح رهنمودهای مقام معطم رهبری در هفته اخیر افزود:حرکت قرآنی در کشور باید ادامه پیدا کند و تمسک به ارزش ها و قرآن کریم مایه سعادت جامعه اسلامی است.
وی حادثه تروریستی در میرجاده را محکوم کرد و گفت:از مسئولان وزارت امور خارجه و کشور می خواهیم با تحت فشار گذاشتن دولت پاکستان ریشه گروه تروریستی جیش العدل را خشک کند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.