علی اکبر شفیع زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مقرر شده 47 شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و 21 شعبه ثابت و 2 شعبه سیار نیز در مناطق شهری دایر شود.
وی افزود: از تعداد 140 صندوق های رای 70 صندوق متعلق به انتخابات ریاست جمهوری و 70 صندوق نیز برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است.
شفیع زاده با بیان اینکه 281 نفر در این شهرستان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند، تاکید کرد: مردم و مسئولان در تکاپوی برگزاری انتخابات با شکوه و مشارکت حداکثری هستند.
وی در مورد هیات اجرایی انتخابات این شهرستان یادآور شد: برای انتخاب هیات اجرایی انتخابات شوراها در این شهرستان از میان 30 نفر از معتمدین محلی پس از تایید هیات نظارت، با انجام رای گیری 9 نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر نیز به عنوان علی البدل انتخاب شدند.
شفیع زاده اضافه کرد: همین فرآیند برای انتخابات ریاست جمهوری نیز تکرار شد و از بین 30 نفر معتمد محلی شهرستان، هشت نفر به عنوان هیات اجرایی اصلی و پنج نفر هم عضو علی البدل انتخاب شدند.
وی گفت: این افراد با رعایت اصل بی طرفی و اعتدال انتخاب شده و آموزش های لازم و توصیه های ضروری برای برگزاری انتخاباتی سالم در فضایی امن و بی طرفانه خارج از هر گونه سوءگیری به آنها ارائه شده است.
به گزارش ایرنا، 281 نفر در شهرستان دره شهر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کردند که 45 نفر در حوزه شهری و 236 نفر در مناطق روستایی هستند.
این شهرستان دارای 2 بخش مرکزی و ماژین و 55 روستا است و طبق سرشماری سال 95، 43 هزار و 878 نفر جمعیت دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7172/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.