محبوبه ضیایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:قرار بود به مناسبت عید های مختلف از جمله ولادت زین العابدین (ع)، ولایت امام زمان (عج) و عید فطر با دعوت از چهار هرمند ملی، در شهر آبادان میزبان هنرمندان در اجرای کنسرت باشیم که با این درخواست موافقت نشد.
وی اظهار داشت: احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، محمد رضا گلزار و حامد همایون چهار هنرمند ملی کشور بودند که قرار بود برای اجرای زنده موسیقی به آبادان سفر کنند و این درخواست نیز به سازمان منطقه آزاد اروند ارائه شد..
مدیر عامل شرکت فرهنگی پروانه های اروند گفت:این شرکت در نوروز 96، با دعوت از پنج هنرمند ملی اقدام به برگزاری کسنرت ها در آبادان کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت:از سوی شرکت پروانه های اروند درخواستی برای برگزاری کنسرت ها ارائه نشده است.
فرهاد پور غراوی علوانی افزود:طبق نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند، شرکت های فرهنگی برای اجرای کنسرت باید به موسسه فرهنگی هنری تبدیل شوند.
وی اظهار داشت:با توجه به وجود چند موسسه در آبادان و محدودیت فضا برای برگزاری کنسرت، باید به صورت نوبتی این کنسرت ها برگزار شود.
وی افزود:مخالفتی با برگزاری کنسرت در آبادان نداریم و طبق برنامه در تاریخ هفتم و هشتم اردیبهشت ماه جاری در تالار مهر آبادان عباسی هنرمند ملی اجرای موسیقی زنده دارد.
7104/6125
خبرنگار:مسعود گادار**انتشار دهنده:محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.