به گزارش ایرنا عزیزالله شهبازی شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها گفت:از 191 داوطلبی که برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر آبادان نام نویسی کرده بودند، 151 داوطلب تایید صلاحیت شدند.
وی اظهار داشت:در شهرستان آبادان 641 داوطلب برای کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شورهای شهر و روستای این شهرستان شرکت کردند که در مجموع صلاحیت 574 داوطلب تایید شد.
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان با بیان پیش بینی 374 صندوق اخذ رای در شهرها و روستاهای شهرستان آبادان گفت:مردم شهر آبادان می توانند در روز انتخابات رای خود را به 186 صندوق اخذ رای پیش بینی شده بیندازند.
فرماندار ویژه آبادان همچنین به فعالیت چهار هزار و 500 عضو هیات اجرایی در شهرستان آبادان اشاره کرد و گفت:در این شهرستان 220 هزار نفر واجد شرایط رای هستند.
شهبازی ادامه داد:داوطلبانی که صلاحیت آنان در این مرحله از سوی هیات های اجرایی رد شده است، می توانند شکایت خود را به هیات نظارت ارسال کنند.
پنجمین دوره انتخابات شورهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و شهرستان آبادان برگزار می شود.
7104/6125**خبرنگار:مسعود گادار**انتشار دهنده:سید بهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.