ساماندهی دستفروشان آبادان که از روزهای گذشته با پیگیری های دادگستری آبادان انجام شده است رضایت عمومی مردم را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، طی سالهای اخیر تعداد دستفروشان آبادان به ویژه در خیابان امام خمینی(ره) افزایش یافته است که حجم زیادی از نارضایتی های مردم آبادان را در پی داشت. دستفروشان این خیابان به اندازه ای موجب افزایش معضلات اجتماعی و اختلال آرامش روانی مردم آبادان شده بودند که تردد مردمی که قصد خرید داشتند به ویژه برای خانم ها و افراد کهنسال با مشکل جدی رو به رو شده بود.

باید برنامه ریزی گره ترافیکی برای خیابان امام خمینی(ره) آبادان که مملو از ساختمان های تجاری این شهر است به گونه ای باشد تا در صورت لزوم حضور خودروهای امدادی همچون آتش نشانی و اورژانس، از حادثه جانی جلوگیری شود که با وجود دستفروشان عملا امکان حضور خودروهای امدادی میسر نبود و چنانچه اتفاقی رخ می داد به طور حتم به یک فاجعه ملی تبدیل می شد.

خوشبختانه پس از سال ها دغدغه مردم و مسئولان آبادان در خصوص ساماندهی دستفروشان در این شهر، با ورود دستگاه قضایی برای این طرح برنامه ریزی شد و از روز دوشنبه بیست و یکم فرودین ماه به مرحله اجرا درآمد.

طرح ساماندهی دستفروشان به صورت دائم انجام می شود

سیروس محمدی زاده در خصوص طرح ساماندهی دستفروشان آبادان اظهار می کند: برای طرح ساماندهی دستفروشان آبادان پیگیری های گسترده و شبانه روزی از سوی دادگستری آبادان صورت گرفت و با وحدت، همراهی و تعامل کلیه مسئولان و جدیت دستگاه های اجرایی شهر آبادان و همچنین با برگزاری جلسات کارشناسی شده چندین ساعته در این دادگستری مصوبات خوبی حاصل شد.

وی با بیان اینکه مسئولان شهری از جزئیات کامل نحوه ساماندهی دستفروشان آبادان اطلاع داشتند، می افزاید: در این جلسات امام جمعه، دادستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس راهنمایی و رانندگی، فرمانده نیروی انتظامی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، رئیس اتاق اصناف و سایر مسئولان شهری حضور داشتند.

رئیس دادگستری آبادان عنوان می کند: از کلیه مسئولانی که با دادگستری آبادان برای ساماندهی دستفروشان همراه شدند تشکر و قدرانی کرده و اعتقاد دارند مردم این شهر شایسته ارائه بهترین خدمات هستند و دادگستری آبادان در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی دستفروشان بدون مدت زمان معین و به صورت دائم انجام می شود، می گوید: در حال حاضر واحد اجرائیات شهرداری، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و آتش نشانی با هماهنگی دادگستری آبادان از ساعات اولیه صبح تا شامگاه در حال اجرای طرح ساماندهی دستفروشان هستند و از کلیه عوامل اجرایی به ویژه واحد اجرائیات شهرداری آبادان تشکر می کنم.

وی با اشاره به محل در نظر گرفته شده برای دستفروشان، توضیح می دهد: در حال حاضر دستفروشان  در بازار شب آبادان واقع در خیابان دبستان مستقر شده اند.

 

1-2

 

 

اظهارات رئیس دادگستری شهرستان آبادان در حالی صورت می گیرد که مردم آبادان به اندازه ای از طرح ساماندهی دستفروشان استقبال کردند که حتی در خیابان امام خمینی(ره) اقدام به اهداء گل به مجریان طرح می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.