امیر آهن‌جان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: به مناسبت سالروز رحلت جانسوز بانوی بزرگ دشت کربلا حضرت زینب کبری(س) اجتماع بزرگی تحت عنوان زینبیون در اهواز برگزار می‌شود.

وی با تسلیت سالروز رحلت جانسوز بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری(س) به همه آزادگان جهان افزود: تجمع بزرگ زینبیون به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز برگزار می‌شود و جوانان اهوازی یاد این شیرزن دشت کربلا را گرامی می‌دارند.

معاون‌ امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز اضافه کرد: اجتماع بزرگ زینبیون روز جمعه 25 فروردین ماه سال 1396 مقارن با 16 رجب المرجب سال 1437 هجری قمری از ساعت 20:30 آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: این اجتماع بزرگ در سالن ورزشی راه‌آهن (روبروی استانداری) برگزار ‌می‌شود و حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب‌یزدی در این برنامه سخنرانی می‌کند.

آهن‌جان درباره برنامه‌های دیگر اجتماع بزرگ زینبیون در اهواز گفت: در این برنامه مداحانی چون جواد مقدم و محمدحسین حدادیان از تهران به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازند.

معاون‌ امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز با بیان اینکه اجتماع بزرگ زینبیون در اهواز ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود از عموم مردم خوزستان دعوت کرد در این برنامه معنوی شرکت کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615184
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.