به گزارش خبرنگار ایرنا در این آئین با شاخه های گل قبور مطهر شهدای والامقام با حضور خانواده های معزز آنان و مسئولان شهرستان اندیمشک عطر افشانی شد.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت:تکریم و احترام خانواده معظم شهدا وظیفه همه آحاد مردم در هر برهه ای از تاریخ است.
فریدون حسنوند با بیان جایگاه والای خانواده معظم شهدا در جامعه اسلامی گفت: هیچ جایگاهی در دین اسلام بالاتر از جایگاه شهادت نیست و ورود به این جایگاه نیازمند برخورداری از اخلاص عمل و قرب به خداوند می باشد.
وی با اشاره به وضعیت ناامنی در منطقه گفت:اگر انقلاب اسلامی حاضر و باقی است و در جهان قدرت نمایی می کند به برکت خون شهیدان والامقام است.
حسنوند گفت:دشمنان اسلام و انقلاب در عراق و سوریه سعی بر نزدیک شدن به مرزهای معنوی و جغرافیایی ما دارند که اقتدار فرزندان ایران اسلامی و تمسک به ارزش های اسلامی و پیروی از راه شهدا مانع بزرگی بر توطئه های آنهاست.
وی افزود:شهدایی که در مسیر ارزش های الهی فرزندان و خانواده را رها کرده و راه شهادت برگزیدند و همچنین پدرانی که با عشق به اسلام و انقلاب فرزندان خود را راهی نبرد علیه باطل کردند همواره افتخار انقلاب اسلامی و اسلام هستند.
وی با تبریک میلاد حضرت علی (ع) افزود:پیروی از اهل بیت (ع) عامل موفقیت و سربلندی ما است.
در این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از پدران آسمانی اندیمشک و پدران شهدای مدافع حرم تجلیل شد.
شهرستان اندیمشک بیش از یک هزار شهید تقدیمی دارد.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.