امیر آهن‌جان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: کار ساخت 7 فرهنگ‌سرا در دوره جدید مدیریت شهرداری اهواز آغاز شد و آیین کلنگ‌زنی احداث آنها صورت پذیرفت. به یاری خداوند در ماه‌های آینده چهار باب از این فرهنگ‌سراها در نقاط مختلف شهر اهواز به بهره‌برداری می‌رسد تا مردم از آنها استفاده کنند و از خدماتشان بهره‌مند شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز بیان کرد: همچنین در حدود چهار سال گذشته با نگاه ویژه شهردار و شورای شهر 45 زمین چمن مصنوعی نیز احداث شد که در نقاط مختلف شهر به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: در گذشته در کل کلانشهر اهواز فقط 27 زمین چمن ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده بود که ما از همه دست‌اندرکاران ساخت این زمین‌ها بابت زحماتشان تشکر می‌کنیم.

آهن‌جان در ادامه به برخی از برنامه‌های انجام شده در ایام نوروز توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز اشاره کرد و گفت: ما در ایام عید سامانه‌های نشاط، جشن‌ها و جشنواره‌های گوناگونی را در نقاط مختلف شهر اهواز برگزار کردیم که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که با انجام کارهای شهروندی آسیب‌های اجتماعی کمتر شود و بتوانیم شهری زیبا و شهروندانی با نشاط داشته باشیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گفت: برنامه داریم مسائل شهری و شهروندی را توسعه دهیم تا فرهنگ عمومی ارتقا یابد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612409
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.