‎به گزارش خبرانلاین، با توجه به ایجاد حاشیه هاى چند روز اخیر در فضاى مجازى نسبت به ممنوع شدن کنسرت هاى موسیقى در خوزستان، شرکتهاى فرهنگى و هنرى خوزستان متولیان رسمى برگزارى برنامه هاى هنرى و کنسرتهاى موسیقى در این استان، طى بیانیه اى از جناب آقاى دکتر محمد جوروند مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى خوزستان و مجموعه ى هنرى این اداره حمایت کردند.

‎در بخشى از این بیانیه آمده است که: در جلسات مربوطه طى تفاهم حاصله قرار بر این بوده که آنها برنامه هاى هنرى و کنسرتهاى موسیقى در خوزستان را با در نظر گرفتن و رعایت ارزشها و باورهاى دینى و ملى در ایام سوگوارى و یادمان هاى اعتقادى جامعه برنامه ریزى و اجرا کنند.

در بخش دیگرى از این بیانیه آمده است که: خوزستان و شهر اهواز با یارى این اداره کل بعنوان یکى از پر برنامه ترین استانهاى کشور و سرآمد برگزارى بهترین کنسرتها و برنامه هاى هنرى با حضور هنرمندان بنام موسیقى ایران بوده است.

قابل ذکر است شرکتهاى فرهنگى و هنرى که دارنده ى مجوز رسمى از دفتر موسیقى وزارت تابعه ى خود هستند ، تنها متولیان قانونى دریافت کننده ى مجوز کنسرتهاى مجاز در کشور هستند که اجراهاى صحنه اى رسمى موسیقى در کشور فقط تحت فعالیت آنها قابل انجام است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610556
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.