به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالرضا فرجیان ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن پدران آسمانی در سراسر استان خوزستان که با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه به کار ببندیم.

وی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های ویژه جشن پدران آسمانی در روز میلاد فرخنده حضرت امیرالمومنین علی(ع)، تلاش می‌کنیم که برنامه‌هایی اثر بخش در حوزه توسعه فرهنگ ایثار اجرا شود تا آغازی منسجم و با انگیزه برای سایر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 1396 باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این مراسم یاد همه پدران از جان گذشته و ایثارگر و آنانی که با ایثار و فداکاری از خون و هستی خود گذشتند را گرامی بداریم.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم به بهترین نحو از همت والای الهی پدران آسمانی تجلیل و تقدیر کنیم و نام و یادشان را زنده نگه داریم.

فرجیان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع باید ترتیبی اتخاذ شود تا ستاد برگزاری برنامه‌های پدران آسمانی در همه شهرستان‌های خوزستان نیز فعال شود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بیان کرد: باید با بهره‌مندی از توان و ظرفیت‌ها در شهرهای مختلف خوزستان، برنامه‌های شایسته‌ای برای پدران آسمانی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608914
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.