به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، سلیمان رستمیان افزود: در جریان برگزاری برنامه های بزرگداشت روز شهدا که سال گذشته از 16 تا 22 اسفند برگزار شد تعداد زیادی از دستگاه های اداری استان در این زمینه فعالیت های قابل توجهی انجام دادند.
وی ادامه داد: سال گذشته حدود 50 برنامه با مشارکت تعدادی از ادارات و نهادهای استان به همین مناسبت برگزار شد که این مهم در همایش هم اندیشی روابط عمومی‌های استان مطرح و در همین راستا اقدام های در چارچوب گرامیداشت هفته ایثار و شهادت برگزار شد.
رستمیان اظهار کرد: در این زمینه همزمان با روز روابط عمومی 27 اردیبهشت از روابط عمومی های برتر دستگاه های های اجرایی استان که در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت داشته اند، تجلیل می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به تعامل بیشتر این بنیاد با روابط عمومی ها و رسانه‌ها گفت: خوشبختانه تعامل این نهاد با روابط عمومی ها و خبرنگاران رسانه‌ها مثبت است.
رستمیان از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان که در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت داشته اند، خواست تا گزارش عملکرد خود را با با ارسال آثار، مدارک و مستندات به این نهاد ارائه دهند.
استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
دریافت کننده: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.