به گزارش ایرنا و به نقل از هیات دو و میدانی خوزستان رقابت های انتخابی دو و میدانی خوزستان روز سه شنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد و تیم های برتر این دوره از رقابت ها معرفی شدند.
در بخش انفرادی این دوره از رقابت ها و در دو 100 متر مصطفی عساکره ، هادی منظمی و صادق رئیسی به ترتیب از نفت اهواز ، آبادان و گتوند الف به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین در دو 200 متر صادق حیاوی ، محمد رضا تیمور نیا و علیرضا امیدی به ترتیب از خرمشهر الف ، بهبهان و ایذه اول تا سوم شدند و در دو 400 متر نیز منصور عفری ، مجتبی غرباویان و امیر حدیدی به ترتیب از نفت اهواز، گتوند الف و اهواز در مکان اول تا سوم ایستاندند.
در دو 800 متر نیز سید اسماعیل موسوی، حسین اسدی زاده، غلامرضا سلامات به ترتیب از ایذه، شیشه سجاد باغملک و خرمشهر الف و در دو 1500 متر قاسم فریسات ، احمد کرملا چعب و قیس عبیات به ترتیب از نفت اهواز، گتوند الف و نفت اهواز اول تا سوم شدند.
همچنین در دو پنج هزار متر امید امین پور ، امین دریکوند و سلمان سروستانی به ترتیب از گتوند الف، نفت اهواز و شیشه سجاد باغملک عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در پرش سه گام نیز میلاد دریساوی از خرمشهر الف به مقام قهرمانی دست یافت و امین جلوایی و دانیال عرب هر دو از خرمشهر ب به ترتیب دوم و سوم شدند.
علیرضا خالدی و مرتضی عباس پور نیز در پرش طول هر دو از خرمشهر الف به ترتیب در رده های اول و دوم قرار گرفتند و محسن مطوری نیز از خرمشهر ب سوم شد.
همچنین در پرتاب وزنه نوید نیک فر ، حامد اسدی و دانیال محمدی نیا به ترتیب از نفت اهواز، ایذه و نفت اهواز به عنوان های اول تا سوم دست یافتند.
در پرتاب نیزه نیز مسلم نوروزی ،علی باجی و مهدی شمس به ترتیب از شیشه سجاد باغملک، خرمشهر الف و گتوند الف و در پرتاب دیسک دانیال خزریان ، محمد حسن حویزی و سجاد رضایی به ترتیب از خرمشهر الف ، نفت اهواز و گتوند الف به ترتیب رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در ماده دوی چهار در 400 متر نیز تیم نفت اهواز به قهرمانی رسید و تیم های خرمشهر الف و ایذه در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
این رقابت ها به منظور انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که قرار است 25 و 26 فروردین در شیراز انجام شود ،برگزار شد.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضاخبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.