اعظم قاسمی زاده شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد مسافر و گردشگر نوروزی در یک هزار و 125 کلاس درس درجه 1 و 2 از تاریخ بیست و هشتم اسفند 1384 تاکنون اسکان یافتند.
وی اظهارکرد: برای کلاس های مدارس درجه یک فرش، یخچال و تلویزیون، درجه 2 فرش و یخچال، درجه سه موکت و اجاق گاز که به طور عمومی مورد استفاده قرار می گیرد، مهیا شده است.
قاسمی زاده از اسکان هفت هزار و 700 نفر از اعضای کاروان های راهیان نور در 15 مدرسه با 120 کلاس واحد آموزشی خبر داد و گفت: تمهیدات خاصی برای اسکان کاروان های راهیان نور پیش بینی شده است.
وی از توزیع 10 هزار نقشه و جزوه راهنمای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و افزود: در راستای رفاه حال میهمانان نوروزی نوبت دهی مکانیزه در ستاد اسکان میهمانان نوروزی مستقر شده است.
مدیر آموزش و پرورش آبادان اظهارکرد: مبلغ دریافتی برای اسکان میهمانان و مسافران در واحدهای آموزش بر اساس تعرفه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش است.
وی تصریح کرد:235 چادر مسافرتی بین مدارس اسکان توزیع شده تا در صورت نیاز در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد.
باغ موزه دفاع مقدس، یادمان شهید تندگویان نخستین وزیر نفت، یادمان 177 شهید گمنام در آبادان و یادمان شهدای علمیات والفجر 8 در اروندکنار محل هایی است که مورد بازدید اعضای کارون های راهیان نور است.
بازار ته لنجی، بازار منطقه آزاد اروند، ساحل رودخانه های اروند و بهمنشیر، قدمگاه خضر نبی، و زیارتگاه سید عباس، موزه حیات وحش آبادان از مکان های دیدنی شهر آبادان است.
3015/6064
خبرنگار: عدنان جواهری ** انتشاردهنده:محسن بهاروند
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه‌به‌لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.