به گزارش ایرنا بارش باران این رحمت الهی هرچند باعث آبگرفتگی برخی مناطق اهواز شد و شهروندان را به زحمت انداخت ولی این امکان را برای مردم به وجود آورد که در آخرین روز هفته اول تعطیلات نوروزی به طبیعت بروند و از آن لذت ببرند.
ماموران شهرداری اهواز نیز از ساعات اولیه صبح اقدام به رفع آبگرفتگی معابر و خیابان های کیانپارس ، کیان آباد و گلستان که ساکنان آن با بیشترین آبگرفتگی مواجه شدند کردند.
این در حالی بود که اهواز ظهر پنجشنبه شاهد بارش باران گل آلود بود و تندباد با سرعت 40کیلومتر در ساعت مردم را خانه نشین کرد.
هواشناسی خوزستان میزان بارش باران در بامداد روز جمعه در اهواز را 11میلیمتر اعلام و پیش بینی کرد بارندگی ها تا شنبه به صورت متناوب در اغلب مناطق استان ادامه داشته باشد.
شدت بارندگی ها در مناطق شمال و شمال شرق استان خوزستان بیشتر خواهد بود.
در شهرهای شوشتر ، مسجدسلیمان ، حمیدیه ، باوی ، لالی ، اندیکا ، شادگان و دشت آزادگان بارش باران گزارش شده و همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد.
تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی ناشی از بارندگی های شب گذشته و بامداد جمعه دریافت نشده است.
بارندگی های بهاری قدری از نگرانی های کشاورزان و دامداران استان کاسته است و آنان را به ادامه بارش رحمت الهی امیدوار کرده است.
در پی بارندگی های اخیر ، پلیس راه خوزستان از رانندگان خواست به علت لغزندگی سطح جاده ها ، با سرعت مطمئنه حرکت کنند و به قوانین و هشدارهای ماموران پلیس توجه نمایند.
با وجود هشدارهای پلیس ، وقوع چند مورد تصادفات رانندگی در جاده های استان خوزستان ، ماموران پلیس را بر آن داشته تا با تخلفات رانندگی به خصوص سرعت غیرمجاز برخورد کنند.
با وجود بارش های دو روز اخیر در بیشتر مناطق استان خوزستان ، همه راههای استان باز است و تردد در آنان جریان دارد.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.