به گزارش ایرنا ، علی رحمتی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این دوربین ها در جاده اردبیل – تبریز ، اردبیل – آستارا و اردبیل - مغان نصب شده که 13 مورد آن در گذشته در جاده ها راه اندازی شده اما 15 مورد دیگر هم 2 هفته پیش از طریق ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.
وی با اشاره به کاهش تلفات جاده ای در 10 ماه امسال افزود: در این مدت میزان تلفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.3 درصد کاهش داشته که امید است در تعطیلات نوروزی هم شاهد کاهش تصادف های جاده ای باشیم .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از ساخت هفت مجتمع خدماتی در استان خبر داد و گفت: 10 مجتمع خدماتی در استان به بهره برداری رسیده و هفت مجتمع دیگر هم با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در دست ساخت است و موافقت اصولی ساخت 11 مجتمع هم صادر شده است.
رحمتی با اشاره به تمهیدات لازم برای ارائه خدمات جاده ای به مسافران نوروزی بیان کرد: یک هزار و 216 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل به مسافران نوروزی خدمات ‌رسانی می‌ کنند.
وی اضافه کرد: 610 دستگاه سواری ، 216 دستگاه مینی ‌بوس و 390 دستگاه اتوبوس در راستای جابجایی مسافران نوروزی در استان اردبیل فعالیت خواهند کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان اردبیل از آغاز طرح نوروزی این اداره کل از 25 اسفند تا 14 فروردین خبر داد و گفت: تمام مراکز و مجتمع بین‌ راهی و نمازخانه‌ ها آماده خدمات دهی به مسافران هستند.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.