مسعود سلطانی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به رغم ملاحظات فرهنگی و ایدیولوژیکی که داریم خوشبختانه بانوان ما در بسیاری از رشته ها با پوشش اسلامی حضور پیدا کرده و افتخار آفرینی می کنند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که در عرصه مدیریت ورزش از حضور بانوان گسترده تر استفاده خواهیم کرد افزود: با توجه به درخشش بانوانمان در میادین بین المللی در صورت هماهنگی و تعامل با فدراسیون های جهانی امکان حضور ورزشکاران محجبه در رشته های مختلف را اجرایی می کنیم.
وی با اشاره به این که امیدواریم در سال های آینده اخبار بهتری در مورد حضور ورزشکاران محجبه ایران در رشته های مختلف داشته باشیم افزود: با توجه به درخشش بانوان در رقابت های مختلف انتظار می رود تعداد مدال های بانوان در المپیک 2020 افزایش پیدا کند.
سلطانی در پاسخ به این پرسش که افزایش یک هزار و 300 میلیارد تومانی بودجه ورزش چه تاثیری در ورزش کشور خواهد داشت افزود: با توجه به برنامه ششم توسعه و اختصاص ردیف 27 صدم درصدی به ورزش کشور انتظار می رود ظرف 8-7 سال آینده مشکلات ورزش کم شده و پروژه های نیمه کاره در استان های مختلف برطرف شوند.
وی عنوان کرد: طبیعتا استان خوزستان از این موضوع مستثنی نیست و می تواند با اجرایی شدن برنامه ششم توسعه بخش اعظمی از پروژه های ورزشی نیمه تمام خود را برطرف کند و از این طریق شاهد رشد و شکوفایی ورزش در این استان باشیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: قطعا استان خوزستان نیز همچون استان های دیگر در بحث زیرساخت های ورزشی با مشکل مواجه است که امیدواریم در سال 96 این نواقص برطرف شود.
وزیر ورزش و جوانان صبح امروز برای بازدید از دو پروژه عمرانی به اهواز سفر کرد و سپس عازم منطقه عملیاتی شلمچه شد.
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز برای حضور در مراسم اختتامیه مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان شرکت کرد.
خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.