به گزارش ایرنا سرهنگ سید محسن تقی زاده دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه ها، با تبریک پیشاپیش سال نو و لزوم ارج نهادن به سنت های دیرینه افزود:چهارشنبه ‌سوری از سنت‌ های دیرینه مردم است که با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از استفاده از مواد محترقه خطرناک می‌ تواند لحظات شیرین و پرخاطره ‌ای برای کودکان و خانواده ‌ها فراهم آورد.
وی اظهار داشت:لازم است در این روز خانواده ‌های عزیز در شادی ‌های فرزندانشان مشارکت کرده و با تهیه وسایل آتش‌ بازی بی‌ خطر و مفرح به شادی کنار آنها بپردازند.
فرمانده انتظامی آبادان گفت:از نوجوانان می خواهیم، با احتیاط و پرهیز از رفتارهای خطرناک، زندگی را برای خود و دیگران تلخ نکنند و از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش‌ بازی دستی اکیدا خودداری کنند.
سرهنگ تقی زاده ابراز امیدواری کرد؛ شهروندان با رعایت موارد ایمنی و پرهیز از استفاده از مواد محترقه خطرناک، شیرینی ایام پایانی سال را به کام خانواده ‌ها تلخ نکنند تا نوروزی شاد و توام با آرامش برای شهروندان فراهم کنیم.
فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد:با توجه به آمار، هرساله شاهد قربانی شدن کودکان و نوجوانانی هستیم که بدون اطلاع از عواقب و صدمات جبران ناپذیر بازی و استفاده از مواد محترقه‌، سلامتی خود را به خطر انداخته یا برای همیشه از دست می ‌دهند.
فرمانده انتظامی آبادان گفت:در صورت مشاهده تخلف، فرد متخلف از سوی پلیس نیروی انتظامی آبادان دستگیر و تا پایان تعطلات نوروزی بازداشت می شود.
7104/6125**خبرنگار: مسعود گادار**انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.