هدایت اله فرهادی پس از پیروزی تیمش مقابل دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیمی که به دنبال قهرمانی در لیگ بوده باید در تمام بازی های با هدف برد وارد میدان شود و ما از این موضوع مستثنی نیستیم.
سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام با اشاره به این که هنوز نیمی از راه برای قهرمانی در لیگ باقی مانده است افزود: با برنامه‌ریزی که انجام خواهیم داد در مرحله پلی آف با اقتدار بیشتری ظاهر می شویم.
وی در خصوص رقیب دیرینه خود دانشگاه آزاد گفت: هر چهار بازیکن دانشگاه آزاد جز نفرات اصلی تیم ملی به شمار می روند و برای تنیس روی میز ایران افتخارات زیادی کسب کرده اند، این موضوع باعث می شد که ما مقابل این تیم کار دشواری داشته باشیم اما درایت و هوشیاری بازیکنان ما عرصه را بر این حریف تنگ کرده.
فرهادی با بیان این که در طول فصل تمرینات مفید و پرفشاری را انجام دادیم گفت: این امر موجب شد که در مقابل دانشگاه آزاد شرایط جسمی و روحی خوبی برخوردار باشیم و با امتیاز کامل از این بازی خارج شویم.
وی حضور جوانان تنیسور کشور را مهمترین امتیاز لیگ امسال نسبت به دوره های قبل دانست و گفت: در لیگ امسال شاهد حضور جوانانی هستیم که در آینده می توانند تنیس کشور را تغذیه کنند. قطعا استفاده از جوانان در لیگ برتر و بازی کردن مقابل تنیسورهای مطرح کشور موجب بالا رفتن اعتماد به نفس آن ها شده و از این طریق می تواننند در مسابقات بین المللی افتخار آفرینی کنند.
سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام با بیان این که درخشش آینده تنیس روی میز کشور در گرو استعدادیابی و آموزش سنین پایه است افزود: خوشبختانه خوزستان در بحث استعدادیابی همیشه به عنوان یک پایلوت مطرح بوده و در امر تیم داری در سنین پایه جز استان های برتر کشور محسوب می شود.
تیم پتروشیمی بندر امام در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر تنیس روی میز کشور با کسب 22/5 امتیاز صدرنشین جدول است.
شاگردان هدایت‌الله فرهادی در بازی آینده خود می بایست در تهران به مصاف تیم شهدای آتش‌نشان بروند.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.