هدایت‌الله فرهادی پس از پیروزی تیمش مقابل رعد پدافند هوایی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به این نتایج دور مقدماتی در مرحله پلی آف لحاظ می شود در هر بازی سعی می کنیم بهترین نمایش خود را انجام دهیم.
سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام با اشاره به این که از عملکرد بازیکنانم در این بازی راضی هستم افزود: در هر بازی برای برد وارد میدان می شویم چون به دنبال قهرمانی در لیگ هستیم.
وی در ادامه به تیم رعد پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: ما این تیم را در دور رفت و در حالی که میهمان بودیم راحت تر شکست دادیم اما در بازی امروز آن ها به مراتب بهتر از قبل بوده و ما را تحت فشار قرار دادند.
فرهادی گفت: با توجه به گذشت هفت هفته از لیگ تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کردیم و در ادامه سعی می کنیم با تمرینات بیشتر نقاط ضعف خود را جبران کنیم.
وی با بیان این که قطعا به مرحله پلی آف صعود خواهیم کرد گفت: با توجه به بازی هایی که ارائه می دهیم به مرحله پلی آف صعود می کنیم اما باید دید در مقابل چه تیمی قرار خواهیم گرفت.
سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام دانشگاه آزاد را مهمترین رقیب جدی تیمش دانست و افزود: باخت امروز دانشگاه آزاد از تایدواتر بندرعباس باعث شد که فاصله ما با دانشگاه آزاد بیشتر شود و به عنوان تیم اول به مرحله پلی آف صعود کنیم.
وی با بیان این که هدفمان کسب مقام قهرمانی مسابقات است، گفت: هنوز تا پایان رقابت ها زمان زیادی باقی مانده است و نمی توان اکنون در خصوص قهرمانی حرف زد اما به احتمال زیاد تیم ما و دانشگاه آزاد به مرحله پایانی خواهند رسید.
دیدار بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و رعد پدافند هوایی در هفته دوم از دور برگشت با نتیجه 6 بر صفر به سود پتروشیمی به پایان رسید.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.