سردار دریادار پاسدار علی فدوی یکشنبه در اولین کنگره گردهمایی پیشکسوتان آماد و پشتیبانی سپاه استان خوزستان اظهار کرد : ما نه در خانه خود بلکه در هزاران کیلومتر خارج از مرز می جنگیم و با وجود آن‌ که تجهیزات ما قابل مقایسه با دشمن نیست ولی به برکت ایمان به خدا و روح شهادت طلبی ، دشمنان از ما هراس دارند.
وی گفت: دشمنان ما و در راس آنان آمریکا تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا قدرت بازدارندگی ایران را مهار کنند.
دریادار فدوی با اشاره به قدرت رزمندگان اسلام ادامه داد : با گذشت 28 سال از پایان جنگ تحمیلی، هیچ کشوری جرأت نکرده به جمهوری اسلامی ایران نگاه بد داشته باشد چرا که قدرت انقلاب اسلامی متصل به قدرت خداست.
وی افزود: اگر بر این باور باشیم که خداوند همراه ما است هیچ آسیبی به رزمندگان انقلابی درجنگ وارد نمی شود، چرا که در این جنگ خداوند طرف حق است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : آثار روانی جنگ همواره دل رزمندگان اسلام را قوی می کرد تا در مقابل دشمنان باتمام قدرت حضورداشته باشند.
بگفته وی درجنگ تحمیلی رزمندگان با اطمینان مقابل استکبار حضور داشتند و از طرف دیگر با کمک خداوند رزمندگان اسلام جنگ می کردند تا به سرانجام رسیدند.
دریادار فدوی گفت: در زمان جنگ دشمن وارد مرز ایران شد و به 13 کیلومتری شهرستان اهواز نفوذ پیدا کرد و از طرفی این روال تا شمال غرب ادامه داشت که به برکت ندای حضرت امام (ره) هرکسی در هر موقعیتی در کشور که قرار داشت به خوزستان آمد تا درجنگ با بعثی ها از کشور دفاع کند.
وی بیان کرد: امروز ناتو به دنبال مقابله با ایران است و تاکنون نتوانسته پیروز شود ، هرچند تجهیزات آمریکا ودیگر کشور های متحد آن در زمینه علم ، ثروت و تجهیزات جنگی قابل مقایسه با ایران نیست ولی با همه این امکانات توان مقابله با ایران را ندارد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : جنگ با امریکا به دلیل توسعه و اقتصاد نیست ،که اگراین چنین بود تاکنون جنگ به پایان می رسید .
وی ادامه داد : درجنگ تحمیلی این پدران و مادران و خانواده های رزمندگان بودند که با پشتیبانی از نیروهای دلیر اسلام و با محبتی که به خانواده خود داشتند جنگ را دنبال می کردند که در نهایت باعث پیروزی اسلام شد.
این نشست با حضور فرماندهان، سرداران سپاه و پیشکسوتان جنگ تحمیلی در مجتمع ملی راه تالار امام خامنه ای برگزار شد و در پایان تمبر یادبود روز شهدا رونمایی شد .
7165/6002
خبرنگار:حمیدرضا ترابی فرد *انتشار دهنده :محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.