به گزارش ایرنا محمد بنی جمالی شنبه در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی خوزستان اظهار کرد: یکی از سیاست های جدی فدراسیون تمرکز بر روی فعال تر شدن هیات های استان ها و شهرستان ها است.
وی افزود: همچنین بحث ثابت نگه داشتن تعرفه بیمه ورزشکاران برای سومین سال پیاپی یکی دیگر از سیاست های فدراسیون برای ارائه خدمات هرچه بهتر به ورزشکاران بود.
سرپرست امور دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: امسال تاکنون حدود 10 مرکز پزشکی ورزشی در سطح کشور راه اندازی شده که این امر در راستای رفع نیازهای اولیه ورزشکاران است.
وی بیان کرد: ازجمله برنامه هایی که فدراسیون در اولویت کار خود قرار داده حمایت جدی از هیات های استان ها و به دنبال آن هیات شهرستان ها است که در سال اینده نیز در این زمینه برنامه های جدی را در دستور کار قرار داده است.
بنی جمالی ادامه داد:خوزستان از نظر تعداد ورزشکار ظرفیت های بالایی دارد که هیات استان باید حمایت جدی خود را در سال آینده بیشتر کرده و به هیات شهرستان ها نیز توجه ویژه ای داشته باشد.
وی یادآورشد: از دیگر مسائلی که هم اکنون با آن روبه رو بوده و جز مشکلات فدراسیون به شمار می رود آگاهی کم ورزشکاران نسبت به دغدغه هایشان است.
سرپرست امور دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: ورزشکاران هم اکنون نسبت به امور تغذیه و روانشناسی اطلاعات کافی ندارند و نمی دانند که باید در صورت نیاز به چه مکانی مراجعه کنند در حالی که این وظیفه هیات های استان ها است که ورزشکاران را در این خصوص راهنمایی کنند.
مجمع هیات پزشکی ورزشی خوزستان شنبه با حضور سرپرست امور دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی در سرسرای اداره ورزش و جوانان خوزستان برگزار و منصور روزدار رئیس سابق این هیات در سمت خود ابقا شد.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.