علیرضا مراد حاجتی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خاستگاه گلف ایران از خوزستان شکل گرفته است و گلفبازان خوزستانی در سطح کشور حرف اول را می زنند.
وی با بیان اینکه آینده گلف کشور در گرو توجه به گلف خوزستان است افزود: خوزستان پشتوانه گلف کشور است.
وی با اشاره به اینکه در خوزستان استعدادهایی داریم که می‌توانند خود را نه تنها در کشور، بلکه در آسیا نیز نشان دهند ادامه داد: امروز در شهرستان‌های مختلف استعدادهای خوبی داریم و اگر بر روی آنها کار شود می توان هر ساله استعدادهای خوبی به کشور معرفی کرد.
وی در ادامه به مسابقات جام مرحوم حسین‌پور اشاره کرد و گفت: این رقابت ها با حضور 17 تیم همچون سال های گذشته در سطح بالایی برگزار شد که در نهایت نفت و گاز مسجدسلیمان به مقام قهرمانی دست یافت.
گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور تیم های نفت و گاز مسجدسلیمان، ملی حفاری اهواز، سورتمه اهواز و تیم هایی از استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، قم ، چهارمحال و بختیاری و لرستان به مدت 2 روز به میزبانی مسجد سلیمان روزهای پنجشنبه و جمعه پایان یافت.
در پایان این رقابت ها تیم نفت و گاز مسجدسلیمان عنوان نخست مسابقات را به خود اختصاص داد، تیم ملی حفاری اهواز دوم شد و تیم سورتمه اهواز عنوان سوم را کسب کرد.
در کسب نتایج انفرادی نیز حمیدرضا شهنی اول شد، عباس قنبری به عنوان دومی رسید و حمیدرضا شینی مقام سومی این رقابت ها را از آن خود کردند.
6037
خبرنگار: پارسا شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.