به گزارش ایرنا علی مرادی جمعه شب در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر یادواره سردار شهید الماسی در سالن امام رضا شهرک نفت اهواز اظهار کرد: با پشتیبانی اعضای ارشد ورزش کشور و با محدودیت زمانی که داشتیم بنا شد مسابقات جام فجر را در اهواز برگزار کنیم.
رییس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که خوزستان برای ما ایرانی ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است افزود: جوانان بسیاری از این استان در جریان دفاع مقدس خون خود را به کشور و اسلام هدیه کردند و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.
وی با بیان این که خود را مدیون خون شهدا می دانیم افزود: دفاع مقدس جوانان ما تا به امروز موجب شده است که ورزش ایران و رشته وزنه‌برداری در سطح دنیا پرآوازه باشد.
مرادی خاطر نشان کرد: در چند قدمی ایران کشوری هایی هستند که از امنیت با مشکل مواجه هستند در حالی که در کشور مردم از امنیت بالایی برخوردار هستند و مسابقات وزنه برداری در امنیت کامل برگزار می شود. امیدواریم که همه ورزشکاران و عوامل فنی از حضور خود در میهن اسلامی ایران و خوزستان راضی باشند.
در ادامه این مراسم نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که خوزستان در تاریخ پر ارزش ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: این استان در کنار منابع خدادادی همچون رودخانه های پرآب، معادن غنی و ذخایر نفت و گاز دارای استعدادهای فراوان در رشته های مختلف ورزشی همچون وزنه برداری است.
همایون یوسفی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر، عنوان کرد: استان خوزستان در طول تاریخ وزنه برداری کشور یکی از پایگاه های اصلی این رشته به شمار می رود
وی با اشاره به این که فراکسیون ورزش مجلس در تمام زمینه های ورزشی همراه وزارت ورزش خواهد بود افزود: امیدواریم با این همکاری متقابل زمینه رشد هر چه بیشتر ورزش کشور در عرصه های بین المللی فراهم شود.
وی در پایان با بیان این که مجلس شورای اسلامی پشتیبان ورزش کشور است،گفت : آمادگی داریم که میزبانی مسابقات داخلی و بین المللی تمامی رشته های ورزشی را در این استان برگزار کنیم.
6064
خبرنگار: پارسا شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.