محسن قلندرنژاد شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بوکس استان می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد اما حامی مالی ندارد که ظرفیتهای موجود را به نتیجه برساند.
رییس هیات بوکس خوزستان مشکل ورزش کشور را بی پولی عنوان کرد و افزود: ورزش کشور در حال حاضر فقیر است و بودجه ای که به آن اختصاص می دهند به طور کامل پرداخت نمی کنند، این موضوع به وضوح در رشته های رزمی نمایان است چرا که اسپانسر به سمت این رشته ها نمی آید و به صورت خودگردان اداره می شوند.
وی ادامه داد: با توجه به این که ورزش بوکس در 10 وزن انجام می شود بوکسورهای استان به راحتی می توانند در سطح کشوری، آسیایی و جهانی مدال های خیلی خوبی کسب کنند پس می طلبد که در این رشته سرمایه گذاری شود.
قلندرنژاد عنوان کرد: بوکس استان مثل رشته های دیگر نیست که در آن هزینه کنیم و چیزی عایدمان نشود، بوکسورهای استان در حال حاضر با بضاعت اندک مدال های درخشانی در مسابقات کشوری کسب می کنند و تعدادی از آنها نفرات اول وزن خود محسوب می شوند.
وی در ادامه به راه اندازی مدرسه بوکس در شهرستان اهواز اشاره کرد و گفت: به دنبال آن هستیم که همچون شهرستان های ماهشهر و سربندر در اهواز نیز مدرسه بوکس راه اندازی کنیم.
رییس هیات بوکس خوزستان در ادامه به تاثیر راه اندازی مدارس بوکس در پیشرفت این رشته اشاره کرد و گفت: با توجه به این که بوکسورهای نونهال و نوجوان استان در سطح کشور همیشه مدال آور هستند قطعا تاسیس این مدارس در آینده بوکس استان بسیار موثر و مفید است.
وی با بیان این که در حال حاضر سالن های بوکس در تمامی شهرستان های استان دایر است افزود: با تغییر و تحولاتی که در اداره کل صورت گرفت قول های مساعدی در زمینه تامین و تجهیز سالن های ورزشی به ما داده شده است که اگر این اتفاق افتد نتایج خوشایندی برای بوکس استان دربر خواهد داشت.
6002خبرنگار : پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.