سید علی اکبر پورموسوی جمعه در نشست خبری پیش از بازی با تیم ماشین سازی تبریز دراهواز با بیان این که تمام تمرکزمان را برای بازی با ماشین سازی و پرسپولیس گذاشتیم،اظهار کرد: خداروشکر می کنیم که توانستیم با حداکثر امتیاز از شرایط سخت آسیا خارج شویم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان افزود: ما مسافت بسیاری از ابوظبی به تهران و سپس به اهواز طی کردیم و هنوز خستگی راه در تن بازیکنان است اما بهانه نمی آوریم و برای کسب 3 امتیاز بازی فردا تلاش می کنیم.
وی با بیان این که شش امتیازی که در آسیا کسب کردیم مبارک تیم و همه مردم باشد اما باید بدانیم که در آینده بازی های سخت تری داریم افزود: از این پس تیم ها به صورت ویژه وبا تحلیلهای دقیق کامپیوتری برنامه ریزی می کنند و این موضوع کار ما را سخت می کند.
پورموسوی ادامه داد: قطعا اگر شرایط مالی تیم در آینده بهتر شود در ادامه راه شرایط تیم بهتر شده و نتایج درخشانی کسب خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: آخر چقدر باید با غیرت و تعصب بازیکنانم بازی کنیم، بچه های ما در زندگی خود با مشکل مواجه بوده و مستحق کمک هستند اما هیچ یک از مسولان به غیر از استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان به خود زحمت ندادند که به ما یک تبریک ساده بگویند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان از کمک یک میلیارد تومانی به تیم خبر داد و گفت: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به ما قول داد که تا قبل از عید یک میلیارد تومان به باشگاه داده شود اگرچه این یک میلیارد برای ما یک مسکن است و باز هم در ادامه به مشکل بر می خوریم.
وی خاطر نشان کرد: اگر شرکت گروه ملی بودجه ای که در ابتدای فصل به تیم اختصاص داده را پرداخت کند قطعا بسیاری از مشکلات تیم برطرف خواهد شد و ما با خیال راحت تری بازی می کنیم.
پورموسوی در باره بازی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بی شک تیم ماشین سازی مقابل ما انتحاری بازی می کند چون مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی خورد، آن ها تیم بسیار خوبی هستند، اما در این فصل مشکلاتی گریبان گیرشان شد که نتوانستند آن طور که باید نتیجه گیری کنند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز ساعت 16 روز شنبه 14 اسفندماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی دو تیم شرکت نکرد.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.