به گزارش ایرنا، احمد ضیایی ظهر سه‌شنبه در مجمع انتخاب رییس هیات والیبال خوزستان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ، اظهار کرد: رییس جدید هیات والیبال استان باید از تمام ظرفیت های موجود در استان استفاده کند و حتی مطالب مخالفین خود را نیز بشنود.
نایب رئیس فدراسیون والیبال با بیان این که در خوزستان نیروهای توانمند و با دانش بسیاری وجود دارد که باید از وجود آن ها بهره جست افزود: متاسفانه در بحث استعدادیابی در دو بخش آقایان و بانوان فدراسیون والیبال و هیات های استانی عملکرد خوبی نداشته اند، لذا باید با تعامل بیشتر با آموزش و پرورش این بخش اساسی از ورزش را فعال کنیم.
وی خطاب به رییس هیات جدید والیبال خوزستان گفت: خرد جمعی و در جا نزدن در برنامه ریزی ها را ملاک کار خود قرار داده و عرصه را برای کار همگان مهیا کنید تا بتوانید از تمام پتانسیل موجود در استان استفاده کنید.
ضیایی عنوان کرد: هیات والیبال استان باید با بدنه فدراسیون در ارتباط باشد چرا که بسیاری از کارها در بدنه فدراسیون شکل می گیرد در غیر این صورت از قافله عقب خواهید ماند.
وی با اشاره به این که لزوم تلاش هیاتهای استانی برای افزایش تیم داری در لیگ های مختلف کشور افزود: قطعا تیم داری در لیگ های مختلف، میل و رغبت جوانان را به رشته والیبال بیشتر کرده و باعث رونق این رشته ورزشی در استان می شود.
نایب رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر اهمیت ترویج اخلاق در ورزش گفت: بی شک ورزش حرفه ای می تواند علاوه بر اشتغال زایی، عرصه فرهنگی و اخلاق مداری را متحول کند.
وی با اشاره به این که در حال حاضر والیبال ایران جزء هفت کشور دنیاست و مقام پنجم المپیک را در اختیار دارد افزود: با توجه به پیشرفت های خوبی که در والیبال کشور صورت گرفته، در المپیک 2020 به دنبال قرار گرفتن بر روی سکو هستیم.

*تامین کننده هزینه هیات های ورزشی نیستیم
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان نیز دراین مجمع گفت: ما در کنار تمامی هیات های ورزشی استان هستیم اما مسولیت تامین هزینه های آن ها را بر عهده نداریم.
افشین حیدری اظهار کرد: هیات های استانی باید از نظر اقتصادی درآمدزا باشند و همگام با سیاست های فدراسیون از ظرفیت های وزارت پتانسیل اقتصادی استان نهایت استفاده را ببرند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به این که جامعه ورزش استان نیازمند کار است افزود: ورزش خوزستان آدم های پیگیر و توانمند می خواهد و نیاز به اسم و رسم ندارد بلکه باید با برنامه ریزی موثر برای رشد ورزش استان تلاش کرد.
وی افزود: تمام هیات های استان موظف هستند برنامه چهار ساله خود را اعلام کنند و به استعدادیابی، آموزش و جذب اسپانسر و سرمایه گذار اهمیت ویژه دهند.
حیدری خطاب به رییس جدید هیات والیبال استان گفت: والیبال ما نیاز به کمک دارد و پس ازاین انتخابات باید با ارائه برنامه صحیح و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان استان به دنبال پویایی والیبال خوزستان بود.
وی ادامه داد: انتظار می رود هیات جدید علاوه بر اخلاق محوری با هم افزایی در سطوح مختلف استان شرایطی را ایجاد کند که شاهد شکوفایی استعدادهای ناب والیبال خوزستان در کشور باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از راه اندازی کمیته حسابرسی در این اداره کل خبر داد و گفت: امسال در تمام هیات های ورزشی به حسابرسی و تراز پرداخت و هزینه ها صورت می گیرد و برنامه آموزش راه های درآمدزایی را هم برای هیات ها در دستور کار است.
حیدری خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در کنار هیات والیبال است و از برنامه های خوب و موثر حمایت می کند.
در ابتدای جلسه نیز سعید شاهرخی تنها نامزد حاضر در مجمع تلاش برای جذب اسپانسر در والیبال استان و راه اندازی کانون پیشکسوتان را از اولویت های کاری خود دانست و گفت: در خوزستان پتانسیل های زیادی برای جذب سرمایه گذار در ورزش وجود دارد اما متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم در رشته والیبال اسپانسری جذب کنیم.
وی ادامه داد: احیا و تشکیل کانون های والیبال،به کارگیری مربیان متخصص و تحصیل کرده، توجه به پایگاه های والیبال خیز استان و برگزاری لیگ های منظم و کیفی از مهمترین برنامه های اجرایی هیات خواهد بود.
رییس هیات والیبال خوزستان با اشاره به سابقه خوب استان در رده های پایه تیم ملی والیبال افزود: استعدادیابی، پذیرش میزبانی و برگزاری کلاس های آموزش داوری و مربی گری وتعامل با آموزش و پرورش برای معرفی استعداد های والیبال بر اساس معیارهای مشخص از مهمترین برنامه های هیات است.
در این مجمع سعید شاهرخی توانست با کسب 11 رای از 15 عضو حاضر، به مدت چهار سال سکان هدایت هیات والیبال خوزستان را به دست گیرد.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.