مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از ارسال یک محموله سوختی به ظرفیت 600 هزار لیتر به منطقه زلزله زده سی سخت خبر داد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت:محموله سوختی (نفت سفید) به ظرفیت ۶۰۰ هزار لیتر روز یکشنبه پس از بارگیری از انبار نظامیه اهواز راهی شهر زلزله زده "سی سخت" در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش جماران، نعمت اله نجفی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله با ۲۰ دستگاه تانکر سوخت رسان به منطقه زلزله زده سی سخت(دنا)  و روستاهای اطراف ارسال شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل شدت سرما در منطقه کوهستانی سی سخت ، ارسال نفت سفید از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان همچنان ادامه دارد گفت:تامین مواد سوختی تا برطرف شدن کامل نیازهای ساکنان زلزله زده سی سخت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ذخایر نفت سفید انبار نظامیه اهواز در حد مطلوب است و مشکلی در تامین کامل مواد سوختی مورد نیاز ساکنان شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن وجود ندارد.

تاکنون چند محموله امدادی و غذایی از هلال احمر خوزستان به منطقه زلزله زده سی سخت ارسال ، و چند محموله دیگر نیز در حال آماده سازی برای ارسال به این منطقه است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.