ظهر امروز(دوشنبه 3 شهریور ماه) یکی از مدارس کوی علوی اهواز دچار آتش سوزی شد.

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی در یک مدرسه غیرانتفاعی ظهر امروز دوشنبه در منطقه کوی علوی اهواز توسط آتش نشانان مهار شد.

به گزارش جماران، ابراهیم قنبری بیان کرد:  سه دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات از ایستگاه ۲۰۰ به محل حادثه اعزام شدند که با مهار آتش سوزی از گسترش شعله‌های آتش در سایر نقاط مدرسه جلوگیری شد. 

وی افزود: آتش نشانان به محض ورود به محل با دود و شعله های آتش در اتاق سرایدار مدرسه مواجه شدند و با قطع جریان برق و گاز ساختمان و استفاده از لوله های آبرسان شعله ها را مهار و از گسترش حریق به سایر قسمتهای ساختمان مدرسه جلوگیری کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز علت حریق را اتصال برق کولر پنجره ای اعلام کرد. 

تصادف زنجیره ای در اهواز سه مصدوم برجای گذاشت

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: سه دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه خودرو سمند روی پل شهید دقایقی کیانپارس اهواز با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: در این حادثه سه خودروی پژو پارس و یک خودروی سمند با یکدیگر برخورد کردند که در این برخورد سه سرنشین یکی از خودرو های پژو دچار مصدومیت شده و تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ داده شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: نیروهای امداد و نجات پس از ایمن سازی جاده و همچنین ایمن سازی خودروها، صحنه حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.