در این حادثه فردی با باز گذاشتن گاز شهری در فروشگاه خود اقدام به خودکشی کرده بود که منجر به انفجار و مصدومیت تعدادی از شهروندان و آتش نشانان شد.

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدوم شدن هفت نفر بر اثر اقدام به خودکشی منجر به انفجار گاز در اهواز خبر داد.

آتش پاد علی تراب پور اظهار کرد: حدود ساعت ۲۱ امروز (۳ مردادماه) اقدام به خودکشی فردی در منطقه فرهنگ شهر اهواز به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اهواز اطلاع رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه، فردی جهت خودکشی اقدام به آزادسازی گاز در فروشگاه خود کرده بود که علی‌رغم تلاش آتش‌نشانان برای منصرف کردن وی، نیت خود را عملی کرد و محیط منفجر شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در پی این حادثه دو نفر از آتش‌نشانان و پنج نفر از شهروندان مصدوم شدند که مصدومان این حادثه به اورژانس 115 تحویل داده شدند. 

افزایش مصدومین حادثه انفجار فروشگاه در اهواز به 9 نفر

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از افزایش تعداد مصدومین حادثه انفجار یک فروشگاه در منطقه فرهنگ‌شهر خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی با اشاره به اقدام به خودکشی فردی در یک فروشگاه و که منجر به انفجار محیط شد، اظهار کرد: تعداد مصدومین اولیه این حادثه هفت نفر بود که متاسفانه تاکنون به 9 نفر افزایش یافته است.

وی افزود: سه نفر از این مصدومان توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان گلستان و ۶ تن دیگر به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی انتقال یافتند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: یکی از مصدومان این حادثه جوان ۲۳ ساله‌ای است که دچار ۱۰۰ درصد سوختگی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.