نماینده مردم شوش در مجلس از پیگیری برای تزریق 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای کشت جدید نیشکر و پرداخت حقوق کارگران شرکت نیشکر هفت تپه خبر داد.

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: با هماهنگی وزیر تعاون و کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیری برای تزریق ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از ردیف بیمه بیکاری مشاغل آسیب دیده از کرونا برای کشت جدید نیشکر و پرداخت حقوق کارگران شرکت نیشکر هفت تپه در حال انجام است.

به گزارش جماران، محمدکعب عمیر با تشریح آخرین وضعیت پیگیری صورت گرفته برای حل مشکلات نیشکر هفت تپه با بیان اینکه آخرین وضعیت این شرکت در کمیسیون های اجتماعی و اصل۹۰ مجلس بررسی شد افزود: قرار است ۲۰ مرداد نشست مشترک هیات دولت با حضور رییس سازمان خصوصی سازی ، دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور در رابطه با هفت تپه برگزار شود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی یک نگاه حاکمیتی به موضوع هفت تپه دارد و امیدواریم مشکلات کارگران این شرکت هر چه زودتر حل شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، کشت نیشکر و پرداخت حقوق کارگران را اولویت نخست کارخانه نیشکر هفت تپه دانست و افزود: زمان کشت نیشکر در استان خوزستان در حال سپری شدن است و اگر در این ایام کشت نیشکر انجام نشود ، کشت این محصول برای مدت یکسال به تاخیر خواهد افتاد و ضرر و زیان بیشتری به این شرکت وارد خواهد شد.

نماینده شوش از تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی همه پرسنل شرکت هفت تپه تا پایان سال خبر داد و گفت:شرکت نیشکر هفت تپه حدود۵۳۰ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است.

وی گفت:در روند بررسی مشکلات نیشکر هفت تپه تلاش می شود این شرکت به شخص حقیقی واگذار نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.