مدیرکل فرودگاه های خوزستان اعلام کرد: پروازهای فرودگاه اهواز پس از دو ماه به روال عادی برگشت.

مدیرکل فرودگاه ‌های خوزستان از بازگشت پروازهای فرودگاه بین‌المللی اهواز به روال عادی پس از دو ماه عملیات فنی روی باند فرودگاه خبر داد.

به گزارش جماران، سید مهدی رزاز گفت: با اتمام عملیات کابل‌کشی سیستم روشنایی باند فرودگاه اهواز؛ پروازهای این فرودگاه پس از حدود دو ماه، از امروز یکم تیرماه به روال عادی بازگشت.

وی افزود: با توجه به فرسودگی و معیوب بودن سیستم روشنایی باند، عملیات تعویض کابل سیستم به طول ۵۷ هزار متر از ۲۵ فروردین‌ماه آغاز شد و اکنون این اقدامات در فرودگاه بین‌المللی اهواز به پایان رسیده است.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان تصریح کرد: در این مدت، پروازهای ورودی و خروجی در بازه زمانی ساعت ۱۷ تا ۹ صبح روز بعد انجام می‌شد و امکان انجام پروازهای روزانه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر وجود نداشت.

رزاز گفت: فرودگاه اهواز یکی از پر ترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور است که توانسته در جابه‌جایی مسافر در جنوب غرب کشور نقش بسزایی ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: نصب سامانه کمک ناوبری ILS، نصب چراغ‌های جدید، کابل‌کشی سیستم روشنایی، درزگیری آسفالت، لاستیک‌زدایی و نصب چراغ‌های روشنایی آستانه باند از جمله اقداماتی است که در باند فرودگاه انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.