عملیات اطفای حریق در سه منطقه جنگلی شیخ تنگ از توابع شهرستان بهبهان، مگران ۳ از توابع شهرستان شوش و بیشه‌زار جنت‌مکان از توابع شهرستان گتوند به همت نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خوزستان در حال اجراست.

به گزارش جماران، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: عملیات اطفای حریق در سه منطقه جنگلی شیخ تنگ از توابع شهرستان بهبهان، مگران ۳ از توابع شهرستان شوش و بیشه‌زار جنت‌مکان از توابع شهرستان گتوند به همت نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خوزستان در حال اجراست.

وی افزود: عملیات اطفای حریق از ساعت ۲۳ پنج‌شنبه آغاز شده و با توجه به گسترش حریق، بالگرد جمعیت هلال‌احمر نیز اعزام و در کنار دو تیم عملیاتی مستقر در منطقه در حال عملیات هستند.

خدادادی بیان کرد: این عملیات ادامه دارد و با تمام توان در تلاش هستیم تا هرچه سریع‌تر این حریق مهار شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان همچنین با اعلام حریق در منطقه جنگلی مگران ۳ افزود: دو تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در منطقه حضور دارند و در کنار سایر عوامل دستگاه‌های امدادی در حال تلاش برای مهار حریق ایجاد شده هستند.

خدادادی ضمن اعلام پایان عملیات اطفای در بیشه‌زار جنت‌مکان اظهار کرد: در این عملیات ۳ مصدوم به صورت سرپایی توسط نجاتگران هلال‌احمر گتوند در محل مداوا شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.