صادق صادقی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون تمریناتمان را به صورت انفرادی زیر نظر کادر فنی در خانه انجام می‌دهیم و منتظر تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ هستیم.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت ماه جلسه‌ای گرفته شد و اعلام کردند که تمام فعالیت‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل است و قرار است در روزهای آینده نشستی در خصوص آغاز فعالیت‌های ورزشی و شروع لیگ گرفته شود.

وی افزود: تمام تیم‌ها از این بلاتکلیفی ناراحت هستند و انتظار دارند که هر چه زودتر تصمیم نهایی در خصوص لیگ اتخاذ شود.

کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه در حال حاضر خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارد و شیوع بیماری روز به روز بیشتر می شود گفت: لذا باید سلامتی مردم، بازیکنان و عوامل اجرایی مسابقات را مدنظر قرار داد.

وی عنوان کرد: ما در جام حذفی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم اما باید بپذیریم که جان انسان‌ها مهمتر از یک جام قهرمانی است.

وی گفت: بی شک احتمال شیوع بیماری برای فوتبالیست‌ها بیشتر است چرا که آنها برای انجام یک بازی باید با استفاده از وسیله نقلیه عمومی تردد کنند و این موضوع بسیار خطرناک است.

صادقی با بیان اینکه سردرگمی در خصوص برگزار شدن یا نشدن مسابقات تمام بازیکنان را اذیت کرده است گفت: قطعا یک بازیکن نمی‌تواند بدن خود را چند ماه در اوج آمادگی قرار دهد، تمرین انفرادی با تمرین تیمی تفاوت دارد و بازیکنان باید در کنار یکدیگر تمرین کنند.

وی افزود: ما هنوز زمان آغاز لیگ بعدمان مشخص نیست و قطعا تاثیر این بیماری به لیگ آینده کشیده خواهد شد لذا از اکنون می‌توانند در خصوص چگونه برگزار کردن مسابقات فصل آینده تصمیم‌گیری کنند.

وی گفت: شنیده‌ایم که می خواهند ۹ بازی باقی مانده از لیگ کنونی را ابتدای لیگ بعد انجام دهند که امکان آن وجود ندارد چون بازیکنان در پایان هر لیگ قصد جابه جایی به تیم‌های دیگر را دارند لذا این تصمیم شدنی نیست.

بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان بیان کرد: در هر صورت اگر قصد دارند مسابقات لیگ را به هر نحوی برگزار کنند زودتر این موضوع را به تیم ها اعلام کنند.

وی گفت: ما اکنون در شرایط حساسی قرار داریم و باید در تصمیم گیری‌ها دقت بیشتری شود.

وی در خصوص عملکرد تیمش در این فصل گفت: امسال با آمدن آقای تارتار و با کمک هیات مدیره و مدیریت باشگاه شرایط تیممان خیلی بهتر شد و نتایج خوبی کسب کردیم، قطعا اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد جایگاهمان در جدول بهتر می‌شد زیرا ما به غیر از دیدار با پرسپولیس تمام بازی‌های سختمان را انجام داده بودیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.