به گزارش ایرنا پروانه ولوی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر استان در محل استانداری خوزستان اظهار داشت: این شورا برای فرهنگ‌سازی دینی و همچنین سایرعرصه‌های دیگر در حوزه منابع انسانی، برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی در دستور کار دارد و با توجه به در پیش بودن ماه رمضان باید فضای اداری را به‌ گونه‌ای برای کارکنان مهیا کرد تا کارکنان دستگاه ها از فیض و برکات معنوی این ماه نهایت استفاده را ببرند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان و رئیس شورای فرهنگی و نیز شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری خوزستان افزود: مصوبات این شوراها باید همواره در جهت رشد و تعالی کارکنان باشد تا آن ها بتوانند در مسیر صحیح و ناب فرهنگ اسلامی گام بردارند.

در ادامه این نشست نیز سایر اعضای شورای فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر استانداری به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند که در پایان با جمع بندی نهایی موارد زیر به تصویب رسید.

طرح ختم قرآن در ماه مبارک رمضان توسط کارکنان، پاسخگویی به مسایل شرعی به صورت مجازی( با توجه به شیوع ویروس کرونا)، برگزاری مسابقات قرآنی و احکام به صورت مجازی در میان کارکنان و طرح هر کارمند یک شهید به منظور تفقد از خانواده‌های شهدا برای اجرا و ابلاغ به تصویب اعضای این شورا رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.