سروان پاسدار مهدی رضایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:پس از فرمان رهبر معظم انقلاب در نیمه ماه شعبان در خصوص تشکیل قرارگاه و رزمایش مومنانه در کشور، این بسته‌های معیشتی در مناطق محروم و بین خانواده‌های کم‌برخوردار و نیازمند خرمشهر توزیع شد.

وی افزود: از ابتدای طرح مبارزه با ویروس کرونا نیز یکهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت و آسیب دیده از ویروس کرونا در خرمشهر توزیع شده است.

مسوول بسیج سازندگی خرمشهر به توزیع ۴۵ هزار عدد ماسک دربین نیازمندان و مردم و بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر اشاره کرد و گفت: روزانه ۲ هزار ماسک پارچه‌ای قابل شست‌وشو و یکبار مصرف اسپاند توسط بسیج خواهران خرمشهر تولید می‌شود.

وی افزود:به منظور همیاری با ستاد مبارزه با ویروس کرونا ۳۰ گروه جهادی بسیجی به صورت شبانه روزی کار ضدعفونی و گندزدایی مناطق بحرانی خرمشهر به صورت خودرویی و دستی را به عهده‌ دارند.

موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.