به گزارش ایرنا آلودگی هوای شهر دزفول در ساعات صبح روز یکشنبه موجب کاهش دید افقی و بروز مشکل برای شهروندان شد. این آلودگی ناشی از دود بیشتر در مناطق اطراف پل سوم، ۸۶ هکتار و کوی حافظ دزفول مشاهده شد که گله مندی شهروندان را به دنبال داشت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: در روزهای اخیر شاهد آتش سوزی علف های هرز و بقایای درختان در بخشی از پایگاه چهارم شکاری دزفول به دلایل نامعلوم بودیم که از همان ابتدا هماهنگی لازم برای اطفای آتش سوزی انجام شد.

مصطفی استاد چینی گر افزود: منشا این آلودگی ناشی از آتش سوزی زباله نبوده و بقایای درختان و علف های هرز در این یگان نظامی دچار آتش سوزی گسترده شد و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرد که گله مندی آنها را به دنبال داشت. 

وی با بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی ها مشخص نیست گفت: ممکن است عوامل طبیعی در این آتش سوزی دخیل باشند که موضوع در دست بررسی است. 

استادچینی گر گفت: آتش سوزی ها در چند مرحله صورت گرفته که با هماهنگی و همکاری فرماندهی پایگاه چهارم شکاری دزفول مهار شده  ولی امکان آتش سوزی دوباره وجود دارد .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول از مسوولان پایگاه چهارم شکاری خواست موقعیت را طوری ساماندهی کنند تا دوباره شاهد چنین آتش سوزی های گسترده ای نباشیم .

استاد چینی گر افزود: این آتش سوزی ها که در چند مرحله شعله ور شد کامل مهار شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.