سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از تعطیلی لیگ برتر بسکتبال به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه تمرینی به بازیکنان داده شد تا در خانه تمرین‌های خود را ادامه دهند.

هماد سامری اظهار داشت: کادر فنی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان روزانه به صورت آنلاین تمرین‌های بازیکنان را زیر نظر دارد تا بدن آنها آمادگی خود را حفظ کند.

وی افزود: در این شرایط کنونی اصلی‌ترین موضوع در خصوص قطع زنجیره انتقال ویروس قرنطینه خانگی است و به همین دلیل بازیکنان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تمرین خود را در خانه دنبال می‌کنند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: روزهای قرنطینه اجباری را با انجام کارهای سرگرم‌کننده و تمرین‌های ورزشی سبک در خانه می توان به‌ روزهایی شاد و متنوع تبدیل کرد تا علاوه بر خانواده، کودکان نیز با این تجربه، به خاطراتی زیبا دست یابند.

سامری افزود:از شهروندان آبادانی بخصوص ورزشکاران انتظار می‌رود با ادامه همدلی و در خانه ماندن به ریشه‌کنی ویروس کرونا و مهار این بیماری کمک کنند.

ماندن در خانه راه غلبه بر کرونا

کاپیتان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نیز گفت: برای اینکه بتوانیم از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنیم باید قرنطینه خانگی را که بهترین و موثرترین راه پیشگیری از کرونا است رعایت کنیم.

سعید داورپناه اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مسابقات و اماکن ورزشی بهترین شرایط ایجاد شده تا جامعه ورزش برای ریشه کنی بیماری کرونا در خانه بماند.

وی افزود:برای قطع زنجیره انتقال این بیماری از همه جامعه تقاضا داریم برای حفظ سلامتی خود و دیگران از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند و در خانه بمانند.

یکی دیگر از بازیکنان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نیز گفت: در مقابله با ویروس کرونا، ورزشکاران نیز دارای مسوولیت‌های فردی و اجتماعی هستند و همه باید تا پایان بحران و کمک به قطع زنجیره این ویروس شوم و نوپدید در خانه بمانیم.

محمد ترابی اظهار داشت:به عنوان ورزشکار در شرایط فعلی با ماندن در خانه تمرین‌های انفرادی را پیگیری می‌کنم تا با شروع لیگ برتر به لحاظ آمادگی جسمانی شرایط مناسبی داشته باشم.

وی از شهروندان خواست به بهداشت فردی بیشتر توجه کرده و از تردد به خصوص در اماکن عمومی خودداری کنند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به  ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.