سروش کجباف روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اگر همه به وظایف خود درست عمل کنند زودتر از آنچه که اعلام شده می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

وی گفت: به همه مردم به ویژه خوزستانی‌ها توصیه می‌کنم با ماندن در منزل روند شکست کرونا را تسریع بخشیده و سهم خود را در مقابله با این بیماری ایفا کنند.

رییس هیات هندبال خوزستان با بیان اینکه ورزشکاران باید به صورت شخصی تمریناتشان را ادامه دهند تا با بهتر شدن اوضاع به ورزش حرفه ای خود بپردازند افزود: در این ایام کادر درمانی، پزشکان و پرستاران با تمام قدرت با ویروس کرونا مقابله می‌کنند و ما هم باید با مراقبت از خودمان به کنترل بیشتر این ویروس کمک کنیم.

وی ادامه داد:با ریشه کن شدن ویروس کرونا فدراسیون هندبال برنامه ریزی جدید خود برای مسابقات لیگ را اعلام می کند و بر آن اساس خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می کنیم.

کجباف در ادامه به حضور ۲ تیم از خوزستان در لیگ برتر آقایان و بانوان کشور اشاره کرد و گفت: تیم هندبال پرسپولیس بهبهان پارسال عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور داشت و در نهایت موفق شد به لیگ برتر هندبال کشور صعود کند. همچنین تیم بانوان بهبهان فصل گذشته تنها نماینده خوزستان در لیگ یک کشور بود که در نهایت جواز حضور به رقابتهای لیگ برتر بانوان کشور را کسب کرد.

وی با بیان اینکه هندبال خوزستان پارسال عملکرد رو به رشدی داشت افزود:هندبال اهواز پس از سالها، پارسال در رقابتهای کشوری تیم داری کرد؛ همچنین تیم نوجوانان خوزستان در مسابقات کشوری عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

رییس هیات هندبال خوزستان ادامه داد: تلاش می‌کنیم امسال در بخش پایه و آموزش عملکرد بهتری داشته باشیم و سعی میکنیم این رشته را به شکل بهتری در سطح خوزستان گسترش دهیم.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.