به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ امیرعباس شهبازی بیان کرد:در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، ماموران اداره نظارت براماکن پلیس اطلاعات این فرماندهی پس از ارزیابی و ارایه تذکرات لازم به صنوف اندیمشک با همکاری دستگاههای مرتبط و هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۸۱۷ واحد صنفی در گروه مشاغل پرخطر را به دلیل نقض دستورالعملها و ابلاغیههای صادره از شورای تامین این شهرستان و ستاد ملی مبارزه با کرونا پلمب کردند.

وی افزود: همچنین به بیش از ۲۱۵ متصدی و فروشنده تذکر جدی داده شد؛ نادیده گرفتن مصوبات مدیریت بحران و ستاد ملی مبارزه با کرونا، شهروندان و افراد جامعه را به شدت در معرض خطرابتلای به این ویروس قرار خواهد داد.

پلمب ۳۶ واحد صنفی در  رامشیر 

فرمانده انتظامی شهرستان رامشیر نیز گفت: در راستای اجرای مقررات اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری در سطح بازار رامشیر برای مقابله با انتشار ویروس کرونا، ماموران این فرماندهی به همراه نماینده فرماندار، بازرسان شبکه بهداشت و بازرسان سازمان صمت شهرستان، در طرحی مشترک از تعدادی واحد صنفی دیدن کردند.

سرهنگ هدایت شهبازی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۳۶ واحد صنفی متخلف که صاحبان آنها به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا بی نوجه بودند و مقررات اعلامی را رعایت نمیکردند، پلمب شدند.

وی گفت: تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام، در دستور کار پلیس قرار داشته و در این راستا ۴۵ واحد صنفی که ضرورت بر فعالیت آنها در ابلاغیه ذکر نشده مورد اخطار و تذکر واقع شدند.

شهبازی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، به ویژه موضوعاتی مانند رعایت نکردن بهداشت یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.