امین کاویانی نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حضور مردم به ویژه ورزشکاران در مکان‌های پرتردد و استفاده از امکانات عمومی موجب انتشار ویروس کرونا و بدتر کردن شرایط کنونی جامعه می‌شود لذا تا حد امکان باید توصیههای بهداشتی را رعایت کنیم.

وی با اشاره به پویش اجتماعی سهم من از کرونا گفت: ورزشکاران می‌توانند با یک وزنه، طناب و دیگر امکانات موجود، در خانه تمرینات خود را ادامه دهند و یک مدت به خودشان سختی دهند تا ویروس کرونا ریشه‌کن شود.

کاویانی نژاد با بیان اینکه در این مدت حرکات شنا، شکم و اسکات را در خانه دنبال می‌کنم تا از شرایط تمرینی دور نباشم افزود: بهترین راه پیشگیری و سهم من در مقابل کرونا ماندن در خانه و حاضر نشدن در اجتماعات است. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود و بتوانیم در اردوی تیم ملی طبق برنامه تمرین کنیم.

پویا ناصرپور دارنده نشان طلای کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در خصوص شرایط تمرینی خود در ایام کرونایی گفت: بر اساس برنامه تمرینی که از کادر فنی دریافت کردم، تمرینات بدنی خود را به طور مرتب در منزل انجام می‌دهم تا آمادگی خود را حفظ کنم هر چند شرایط تمرینی برایمان سخت شده است.

وی افزود: از مردم ایران می‌خواهم که با حفظ بهداشت فردی، تا جایی که می‌توانند از خانه بیرون نیایند و مسافرت نکنند. اگر مواردی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌کند را جدی نگیریم، کار سخت خواهد شد و امیدوارم مردم با در نظر گرفتن این مساله، به روند از بین رفتن شیوع این ویروس خطرناک کمک کنند.

دارنده نشان طلای کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا بیان کرد: ویروس کرونا بسیار خطرناک است و حتی ورزشکاران نیز از آن مصون نیستند. از طرفی تا ما نخواهیم که این ویروس از بین بروند، تاریخ ماندگاری آن بیشتر شده و شاید تا چند ماه دیگر هم طول بکشد.

وی در با تسلیت به خانواده کسانی که جانشان را به دلیل این بیماری از دست داده اند افزود: امیدوارم کسانی که دچار این مریضی شده‌اند نیز زودتر بهبود یابند. همه ما باید در خانه ماندن را رعایت کنیم تا هرچه زودتر از شر این بلا خلاص شویم.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر ۹۸) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.