محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در جلسه شناسایی و نحوه کمک به خانواده‌های مشمول دریافت بسته‌های معیشتی آسیب‌پذیر از بیماری کرونا، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه کشورمان و شرایط اقتصادی سخت مردم در پی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها در کشور، متاسفانه شاهد بروز برخی مشکلات اقتصای در بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستیم.

وی ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را بکار بسته تا با اجرای طرح‌های مختلف از جمله پرداخت کمک هزینه‌های معیشتی و تسهیلات کم‌بهره بخشی از این آسیب‌ها را جبران کند.

وی اظهار داشت: در استان نیز ما قصد داریم با کمک افراد خیر و نیکوکار و همچنین حمایت‌های دولتی افراد نیازمند و آسیب دیده اقتصادی را که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند را شناسایی و علاوه‌بر بسته‌های معیشتی دولت که به‌صورت کشوری توزیع می‌شود، برای حدود ١٠٠ هزار خانوار نیز بسته‌های حمایتی و معیشتی تهیه و در بین آنان توزیع کنیم.

«شهریاری»، بر اجرای برنامه منسجم با مدیریت واحد در زمینه شناسایی و توزیع این اقلام تاکید کرد و گفت: از خیران و افراد نیکوکار استان نیز که همیشه و در همه حال در کمک به افراد آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه پیش قدم بودند تقاضا داریم تا در اجرای این طرح مشارکت جدی داشته باشند.

وی در ادامه از تمامی خیران استان که در تهیه تعدادی از دستگاه‌ها و تجهیزات و اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده مورد نیاز مردم و بیمارستان‌های استان به ارزش حدود ۲۰ میلیارد تومان کمک کردند قدردانی کرد و گفت: علی‌رغم وجود تجهیزات پزشکی مناسب در مراکز درمانی استان، تهیه تجهیزات پزشکی و اهدای آن به مراکز درمانی استان توسط خیران، ارائه خدمات به مردم در این مراکز را بهتر کرده است.

به گزارش ایرنا ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می‌شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.