ابراهیم نصیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، با ابلاغ اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و همکاری هیات‌های ورزشی، مجموعه‌های ورزشی تختی و قدس اهواز گندزدایی و ضدعفونی شدند.

وی افزود: در این اقدام همه وسایل، سرویس‌های بهداشتی و دوش‌ها، درهای ورودی، دیوارها، سالن های ورزشی و... در اماکن مربوطه ضدعفونی شدند.

وی گفت: با توجه به تاکید فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خوزستان نیز ضمن نظارت ویژه بر رعایت استانداردهای بهداشتی در باشگاه‌­ها و اماکن ورزشی سطح استان، سلامت این اماکن را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده و اقدامات لازم برای مقابله با این ویروس صورت گرفته است. 

نصیری افزود: با شیوع این بیماری در سطح خوزستان طبق ابلاغیه وزارت ورزش تمامی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی استان تعطیل شد و با آن دسته از باشگاه‌های ورزشی متخلف طبق قانون برخورد کردیم چرا که سلامت مردم و به ویژه ورزشکاران برای ما بسیار مهم است.

ویروس کرونا موسوم به " کوید ۱۹" اوسط دسامبرسال ۲۰۱۹ در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.