به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: بارش ها با شدت و ضعف تا روز یکشنبه در استان ادامه خواهد داشت  و شدت بارندگی برای مناطق شمال ، شمال شرق ، شرق و ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود و بارش در سایر با شدت کمتر و پراکنده خواهد بود.

وی افزود: طی امروز تا صبح فردا وزش باد نسبتا شدید یا تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق جنوبی، مرکزی، جنوب شرق ، شرق و ارتفاعات استان قابل انتظار است.

سبزه زاری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته جنوب اهواز با ۴۰.۴ و  دهدز با  ۱۴.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز  ۳۷ و حداقل ۲۵.۹ درجه سانتیگراد گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در دهدز ۴.۴، بهبهان ۲.۶، مسجدسلیمان ۲.۵، گتوند و شوشتر ۲.۲، آغاجاری ۱.۹، هندیجان ۱.۲، امیدیه ۱.۲، شوش و شادگان یک، حسینیه اندیمشک ۰.۷، بندرماهشهر ۰.۶، آبادان ۰.۳ و ایذه و اهواز ۰.۰۱ میلیمتر ثبت شده است.

این اداره کل  در اخطاریه‌ای اعلام کرده بود: بعدازظهر سه شنبه جاری تا اواسط وقت یکشنبه هفته آینده رگبار و رعدوبرق به شکل متناوب و وزش باد متوسط تا شدید و تند باد لحظه‌ای با احتمال تگرگ در حوضه های آبریز رودخانه های کارون ، مارون و دز و ارتفاعات شرق، شمال‌شرق و شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.