سرهنگ محسن دالوند دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و خودرو در برخی از نقاط شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۳۳ اهواز با کار اطلاعاتی و حین گشت زنی های نامحسوس و هدفمند با مشاهده رفتار مشکوک سرنشینان یک خودرو سواری پراید و با توجه به سرقتی بودن خودرو مورد نظر بعد از استعلام پلاک خودرو، در جهت متوقف و دستگیر نمودن متهمان وارد عمل شده که بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز هر سه متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: پس از تحقیقات پلیسی به عمل آمده، متهمان به ۱۵ فقره سرقت منزل و مغازه همچنین پنج فقره سرقت گوشی تلفن همراه به روش زورگیری از شهروندان در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر سه دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی،اموال سرقتی زیادی از قبیل تلویزیون های ال ای  دی، لوازم برقی منزل، قطعات مربوط به خودرو وتجهیزات فنی و برقی مربوط به حرفه های گوناگون نیز کشف شد.

سرهنگ دالوند بیان کرد :متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند و فراخوان برای تحویل اموال سرقتی به مالباختگان ارسال شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.