رئیس انجمن موسیقی استان خوزستان شامگاه جمعه  به رسانه ها  اعلام کرد: این دوره از جشنواره که تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا به صورت ضبط و ارسال فیلم برگزار شد.

فریدون وزیری افزود از بین ۶۴ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره تعداد ۲۵ اثر جهت مرحله دوم انتخاب و توسط کیوان میرهادی، شاهرخ رحیمی و سینا خلج داوری شد و در چهار گروه سنی نفرات برتر معرفی شدند.

وی ادامه داد:  موسسه هنری صدای چهار فصل متشکل از شورای هنری جشنواره شامل وحید وحیدپور، فریدون وزیری و فرخ کارنما، پنجمین دوره خود را در اسفندماه ۹۸ با همکاری انجمن موسیقی استان خوزستان برگزار کرد.

رییس انجمن موسیقی استان خوزستان بیان کرد: جوایز نفرات اول تا سوم هر گروه شامل لوح تقدیر هیئت داوران و دبیرخانه جشنواره به همراه کمک هزینه خرید گیتار به برگزیدگان اهدا می شود.

برگزیدگان جشنواره

گروه کودک و نوجوانان (۱۴ سال و کمتر از آن) : دانیال خوانساری و آریا صادقی زاده از اهواز به ترتیب جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص دادند و محمد موسوی اصل  و امیرعباس مقامیان زاده  به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

گروه الف (۱۵ تا ۱۸ سال) : پوریا رحیمی از اصفهان  رتبه نخست، نرجس گرگین از اهواز و آریانا نوروزانی از آبادان به طور مشترک رتبه دوم و ارشیا غفوری از اهواز رتبه سوم جشنواره را کسب کردند.

گروه ب (۱۹ تا ۲۴ سال) : سینا محمدی از اصفهان و مهربد ابراهیم زاده از اهواز  به ترتیب جایگاه اول  و دوم این گروه را به خود اختصاص دادند و هیچ کدام از نفرات گروه امتیاز لازم برای رتبه سوم را کسب نکردند.

گروه جیم (۲۵ تا ۲۹ سال) : هیچ کدام از نفرات گروه جیم امتیاز لازم برای رتبه اول را کسب نکردند،   معین ژاله فر از زنجان  موفق به کسب رتبه دوم و پریسا محمدی پور و احمد نوربخش از اهواز به طور مشترک موفق به کسب رتبه سوم شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.