سرهنگ مراد ملکی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا همچنین بیان کرد: از بین خانواده‌های گروه ۴٢٢ مهندسی نیروی زمینی ارتش حدود ۳۰ نفر یک کارگاه برای تولید ماسک در مجتمع فرهنگی کوی سازمانی راه‌اندازی کرده‌اند که در ۲ نوبت کاری خواهران و برادران روزانه بیش از یک هزارو ۵۰۰ ماسک تولید و در اختیار یگان‌های مستقر در اهواز قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: گروه ۴٢٢ مهندسی نیروی زمینی ارتش از ابتدای شیوع کرونا برای مقابله با این بیماری با تجهیزات در اختیار خود، پادگان‌ها و منازل سازمانی ارتش را در مقرهای ارتش در خوزستان گندزدایی و ضدعفونی می‌کند؛ اماکن حساس در پادگان‌ها در چند نوبت در روز و منازل سازمانی به صورت یک روز در میان ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

وی گفت: با استقرار تیم غربالگری در مبادی ورودی پادگان‌ها و منازل سازمانی به صورت روزانه و ۲۴ ساعته عملیات غربالگری برای کنترل کلیه کارکنانی که به هر شکل وارد پادگان یا وارد منازل سازمانی می‌شوند تب سنجی و تست غربالگری انجام می‌شود؛ خوشبختانه تاکنون هیچ گونه مورد مشکوکی مشاهده نشده است.

سرهنگ ملکی از توزیع چندین مرحله اقلام بهداشتی بین خانواده‌های ارتشی در منازل سازمانی خبر داد و افزود: تاکنون در سطح پادگان و منازل مسکونی در چند مرحله مواد ضدعفونی کننده، مایع دستشویی و سایر ملزومات بهداشتی توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، بیماری کووید-۱۹ که ناشی از ویروس کرونا جدیدی است از اوایل ماه دسامبر گذشته میلادی (دی ماه) در هوبی چین شیوع یافت.  تاکنون ۵۰ هزار و ۴۶۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با مرگ ۱۲۴ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جانباختگان کرونا در کشور به ۳۱۶۰ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.