به گزارش خبرنگار مهر، حمزه بیدادی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح اقامتگاه ۱۵۰ تختخوابی قرارگاه زیستی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه رزمایش بزرگ پدافند زیست محیطی که ارتش از ۸ اسفندماه سال گذشته آغاز کرده بود امروز شاهد افتتاح یک نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی در اهواز و هم‌زمان ۵۰ تخت خوابی در دزفول هستیم که قابلیت افزایش تا دو برابر را دارد.

وی افزود: امروز در سطح استان خوزستان ۴۳۸ تخت نقاهتگاهی را با امکانات مورد نیاز و رعایت همه پروتکل‌های تعریف شده ایجاد کردیم و آماده هستیم در خدمت مجموعه بهداشت و درمان قرار دهیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب کشور بیان کرد: ما در ورودی بیمارستان‌ها درمانگاهی برای پذیرش و غربالگری افراد در استان هستیم.

وی گفت: ما در شروع رزمایش چهار محور تعریف کردیم که شامل کنترل مبادی ورودی، ضدعفونی معابر، غربالگری و ایجاد تخت‌های نقاهت گاهی است که اکنون شاهد افتتاح این مجموعه هستیم.

بیدادی بیان کرد: در مجموع ۲۵ ایستگاه غربالگری در استان خوزستان ایجاد کردیم و در مبادی ورودی استان خوزستان هم انسداد مسیر و ضدعفونی کردن انجام می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب کشور بیان کرد: در بحث تولید ملزومات مورد نیاز کارهای خوبی در استان انجام داده‌ایم که شامل ماسک، مواد ضدعفونی و مواد شوینده است.

بیدادی عنوان کرد: تأمین اقلام مورد نیاز بهداشتی و ملزومات مقابله با ویروس کرونا پرسنل ارتش و خانواده‌هایشان خود بار عظیمی است که توسط خودمان تأمین می‌شود.

وی از برپایی تریاژ در درب ورودی پادگان‌ها خبر داد و گفت: پزشکان و پرستاران کار کنترل تمامی ورودی و خروجی‌ها را انجام می‌دهند و ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به آنها داده می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب کشور عنوان کرد: همه مراکز، پادگان‌ها، آسایشگاه‌ها و خودروهای حمل نقل ما روزانه ضدعفونی می‌شوند و همه مرخصی مأموران وظیفه ما لغو شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1395459
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.