به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از ورودی‌ شهرستان اندیمشک از سمت لرستان اظهارداشت: اکنون در عوارضی آزاد راه "پل زال" تمامی دستگاه‌های مربوطه در راستای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک مشغول تلاش، فداکاری، مجاهدت و فعالیت هستند.

وی افزود: نیروی انتظامی در کنار دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، سپاه، بسیج، ارتش جمهوری اسلامی، دستگاه‌های امنیتی و فرمانداری شهرستان برای پیشگیری از شیوع این بیماری به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: نیروی انتظامی پا به پای تمامی دستگاه‌هایی که در راستای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان تلاش دارند، خدمت رسانی کرده و با تمام ظرفیت پای کار است.

سردار عباس‌زاده یکی از اقدامات برجسته نیروی انتظامی را همراهی و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات، سازمان بازرسی و صمت دانست و گفت: نیروی انتظامی روزانه از اماکن مختلف بازدید کرده و تاکنون در زمینه کشفیات نیز به خوبی عمل کرده است.

وی بیان کرد: تاکنون در این زمینه حدود ۱۲۰ هزار ماسک، ۳۰ هزار دستکش و ۷۶ هزار لیتر الکل صنعتی غیر مجاز کشف شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: کارکنان نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت بیمارستان‌های محل بستری افراد مبتلا به کرونا با برنامه‌ریزی مناسب در سه شیفت حضور فعال دارند و هرجایی که براساس مصوبات شورای تامین استان و شهرستان‌ها محدودیت تجمع اعلام شده تذکرات لازم را به شهروندان می‌دهند.

وی یادآور شد: در حال حاضر تفرجگاه‌ها، آرامستان‌ها، پارک‌ها، آرایشگاه‌ها، پاساژها، تالارها و مراکز اقامتی با همکاری سایر دستگاه‌ها کاملا تحت کنترل هستند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا امروز ششم فروردین ماه ۵۲۴ نفر اعلام شده و شمار فوت شدگان در استان ۶۵ نفر است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز ۶ فروردین اعلام کرد: تاکنون ۲۷ هزار و ۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۷۷ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۹ هزار و ۶۲۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۱۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.