فرهاد میاحی چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تمامی معابر اصلی و فرعی و همچنین بازارهای آبادان در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر توسط هشت خودرودی سم پاش و به صورت دستی ضد عفونی می‌شوند و این اقدام به صورت مرتب تا ریشه کن کردن بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

وی به فعالیت پاکبان‌ها به عنوان گروه‌های پرخطر مواجه با بیماری در حال فعالیت و جمع آوری پسماندهای خانگی و عفونی با رعایت کامل نکات بهداشتی اشاره کرد و افزود:برای رعایت بهداشت فردی نیروهای خدمات شهرداری یکهزار و ۵۰۰ ماسک و یکهزار جفت دستکش از سوی شهرداری آبادان تهیه و بین آنها توزیع شد.

میاحی افزود: شهرداری آبادان به لحاظ اخلاقی و انسانی خود را در مقابل سلامت جان شهروندان مکلف می‌داند و به همین دلیل تا جایی که بتوانیم در راستای کنترل این بیماری کمک خواهیم کرد و همه ظرفیت‌های شهرداری برای ارائه اقدامات پیشگیرانه و ضدعفونی و گندزدایی در مناطق سه‌گانه شهرداری به کار گرفته شده است.

وی افزود: ایستگاه‌های اتوبوس ، اتوبوس‌های خط واحد، نیمکت ها و مبلمان شهری و فضای اداری شهرداری و سازمان های تابعه نیز روزانه در ۲ نوبت ضدعفونی می‌شوند و این اقدامات تا پایان مبارزه با بیماری کرونا به صورت مرتب ادامه خواهد یافت.

سرپرست شهرداری آبادان گفت: علاوه بر این نکات آموزشی و بهداشتی بر روی تابلوهای سطح شهر و در معابر و اماکن مختلف نصب شده تا شهروندان به صورت فراگیر در جریان چگونگی مبارزه با ویروس کرونا قرار گیرند.

وی از ادامه اقدامات شهرداری آبادان تا پایان اعلام وضعیت عادی از سوی وزارت بهداشت در کشور خبر داد.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۱۵۰ کشور جهان سرایت کرده است.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان تا صبح چهارشنبه  ۳۵۹ بیمار بوده که از این تعداد ۴۵ نفر فوت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.