بابک ربیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص دغدغه برخی شهروندان پیرامون رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا در بازارچه های روز اهواز بیان کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری با همکاری بخش خصوصی اقدام به راه‌اندازی پنج بازارچه روز ، در آستانه عید نوروز در سطح اهواز کرده است.

وی ادامه داد: در ورودی این بازارچه‌ها افرادی برای تب سنجی شهروندان حضور دارند و خریداران تا تب سنجی نشوند اجازه حضور در این بازارچه ها را ندارند.

ربیعی با اشاره به مجهز بودن کارکنان این بازارچه ها به ماسک و دستکش گفت: برای جلوگیری از انتقال احتمالی ویروس کرونا، خریداران اجازه دست زدن به میوه ها را ندارند و کارکنان برای خریداران اقدام به حمل میوه می کنند.

وی ادامه داد: اگرچه این بازارچه ها تصفیه هوا دارند اما ظرفیت حضور خریداران در یک زمان مشخص در این بازارچه ها محدود است و جمعیت داخل این بازارچه ها کنترل می شود.

ربیعی درخصوص قیمت میوه‌های عرضه شده در این بازارچه ها بیان کرد: قیمت میوه های عرضه شده در این بازارچه ها مطابق قیمت میدان میوه و تره بار است.

وی ادامه داد: یک کمیته نرخ گذاری زیر نظر سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز بر قیمت میوه های عرضه شده در این بازارچه نظارت می کند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری توضیح داد: هدف از احداث این بازارهای روز، شکستن قیمت میوه و تره بار ، عرضه مستقیم به مصرف کنندگان و حذف واسطه ها، و نیز حذف سفرهای درون شهری به منظور رفاه حال شهروندان اهوازی است.

جای گذاری این بازارچه ها در پنج منطقه پادادشهر، کیانپارس، ملی راه، فلکه کارگر و کوی نبوت اهواز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.